No show

In ons Online Agenda Systeem waar je zelf jouw afspraken kunt beheren, zit ook ons No show systeem verwerkt. Een No-Show is een klant die geen gebruik maakt van zijn/haar gereserveerde plaats. Welke alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet heeft gebruik en dus onaangekondigd niet verschijnt.

Waarom hanteren we het No-Show beleid?

In de prijs van 1 behandeling zitten veel kosten verwerkt, en bij de meeste kapsalons zijn ook de klanten die niet komen opdagen verwerkt in de prijs, de zogenaamde No Shows. Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard kapsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele No Show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Daar kun jij vervolgens van profiteren omdat wij hierdoor onze prijzen bewust laag kunnen houden. Wij vinden het daarom niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.

Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt:

E-mail herinnering

Je ontvangt rond 18:00uur één dag voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt?

Annuleren

Ben je verhinderd of wil je een afspraak annuleren/verplaatsen? Dan verzoeken wij je dit minimaal 24uur voorafgaand aan de behandeling te doen.

Wel

De onderstaande opties kan je gebruiken voor het annuleren van de afspraak:

Telefoon
Neem contact op met een van onze salons

Voicemail
Mocht er niemand in staat zijn je op het bovenstaande telefoonnummer te woord te staan, dan kan je een voicemailbericht achterlaten.

Via de bevestigingsmail
Om online te annuleren klik je op “Afspraak annuleren” in de bevestigingsmail die is toegestuurd na het maken van de online afspraak.  Heb je deze niet meer of niet ontvangen, neem dan direct even contact op met het bovenstaande telefoonnummer.

Niet

Alle annuleringen die via onderstaande opties aan ons zijn doorgegeven, worden niet gezien als annulering, daardoor kom je automatisch in ons “No Show systeem” terecht. Let er dus goed op hoe je de annulering aan ons doorgeeft om zo extra kosten te voorkomen.

E-mail
Onze e-mail wordt door ons niet dagelijks verwerkt.

Sociale media
Zoals Facebook, Twitter, Google+ berichten worden niet dagelijks verwerkt.

Andere communicatiemiddelen

Wat maakt ons nog meer uniek?

In juni 2007 openden wij met een nieuw concept onze deuren in Vught, met de overtuiging dat een bezoek aan de kapper niet duur hoeft te zijn. We zijn daarin uniek en dat willen we het liefste van de daken schreeuwen. Wij leveren de beste kwaliteit voor een betaalbare prijs. Bovendien kun je iedere werkdag niet alleen overdag, maar ook in de avonduren terecht. Bij een bezoek aan onze salon houden we altijd vast aan onze 7 zekerheden!