Registratie contactgegevens

Het aantal corona besmettingen loopt nog steeds op en dat is de reden dat de overheid met nieuwe maatregelen is gekomen. 

We willen niets liever dan onze deuren open houden, maar daar horen vandaag de dag wel de nodige regels bij. Zoals je weet doen wij er alles aan om een bezoek aan onze salons zo veilig mogelijk te laten verlopen. Naast een nieuw beleid, hygiënemaatregelen en een gezondheidscheck, zal er vanaf nu ook een registratieplicht worden ingevoerd. Dat wil zeggen dat wij een aantal contactgegevens van onze klanten gaan registreren. Dit doen we zodat het voor de gezondheidsdiensten makkelijker is om te achterhalen met wie -een met corona besmet persoon-  voorheen allemaal in contact is geweest. 

Thuis blijven indien:
Wij vragen iedereen met coronaklachten om thuis te blijven en een bezoek aan onze salon op een ander moment te plannen. Wij houden hierbij onderstaande checklist aan. Onderstaande vragen moet je allemaal met nee kunnen beantwoorden om onze salons te mogen bezoeken.


1. Had je één of meerdere van de klachten in de afgelopen 24 uur?



2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
        

3. Heb je het coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

        

4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en heb je in de afgelopen 10 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

        

5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?

        

6. Ben je onlangs in een oranje vakantieland geweest?

        
INDIENS ÉÉN VAN DE VRAGEN MET JA BEANTWOORD WORDT, DAN MAKEN WE GRAAG EEN NIEUWE AFSPRAAK MET JE.

Registratie contactgegevens
Bij een bezoek aan één van onze salons zullen klanten bij binnenkomst een online formulier moeten invullen, waarmee we de gegevens van onze klanten zullen verzamelen. Deze gegevens zullen wij maximaal drie weken bewaren, zodat een bron- en contactonderzoek door de GGD makkelijker uit te voeren is. Na drie weken zullen alle gegevens verwijderd worden.

Is een bezoek aan de kapper nog steeds veilig?
Wij voelen de verantwoordelijkheid om een veilige omgeving te creëren voor klant en medewerker. Zolang we samen de regels naleven, kunnen onze deuren geopend blijven en is een bezoek aan de kapper veilig. Naast deze registratieplicht hebben wij ook een nieuw beleid en hygiënemaatregelen getroffen.
Geen zorgen, nieuwe afspraak
Last van bovenstaande klachten? Laat het ons weten en we plannen direct een nieuwe afspraak voor je in.