FAQ

Prijzen

We hanteren geen standaard kinderprijzen. Bij kinderen kijken we voornamelijk naar de tijd die nodig is om het haar te knippen. Is onze haarstylist bij een jong kindje snel klaar, dan rekenen wij uiteraard een korting. Zijn we een volledig half uur bezig met de behandeling, dan hanteren we onze standaard knipbehandeling prijzen.

Alle behandelingen zijn inclusief finish- en stylingsproducten. Breng je het liever zelf in model? Dan kan dat ook kosteloos in onze Do It Yourself corner.

Zie hier onze prijzen.

Jazeker, neem in dat geval even telefonisch contact met ons op. Dan kunnen we jouw wensen bespreken en daarbij een prijsindicatie geven.

Bij verschillende behandelingen hanteren wij een vanaf prijs. Deze prijs is afhankelijk van de lengte van jouw haar. In de basis geldt half lang haar is haar tot de schouders. Alles langer dan over de schouders rekenen wij tot lang haar. Uitgebreide informatie over de lengte van het haar vind je hier.

Afspraken

Ja, wij werken met afspraken. Een afspraak kan je heel gemakkelijk online inplannen of neem voor het maken telefonisch contact met ons op.

Heb je voorkeur voor een bepaalde haarstylist dan kan je dat aangeven tijdens het maken van een afspraak. In ons online afsprakensysteem krijg je een overzicht met alle medewerkers waarbij je een voorkeur kan aangeven. Maak je liever telefonisch een afspraak, geef jouw voorkeur dan telefonisch door.

Ben je verhinderd? Dan verzoeken wij je minimaal 24 uur voorafgaand aan de behandeling te annuleren. Om te annuleren klik je op “Afspraak annuleren” in de bevestigingsmail van de gemaakte afspraak. Indien je binnen 24 uur voorafgaand aan de behandeling(en) wil annuleren, behouden wij ons het recht de behandeling(en) in rekening te brengen. Bekijk deze pagina voor de annulerings-mogelijkheden.

Omdat elke kleurbehandeling per klant specifiek is, kan je hiervoor geen afspraak maken in onze online agenda. Om een afspraak te maken vragen we je telefonisch contact met ons op te nemen. Onze haarstylisten nemen dan graag met jou jouw wensen door en mocht je nog vragen hebben geven we direct een advies op maat.

Als je een online afspraak wilt maken heb je inloggegevens nodig. Deze sturen wij automatisch naar het bij ons bekende e-mailadres tijdens het maken van de eerste afspraak. We willen je daarom vragen jouw eerste afspraak telefonisch te maken, zodat wij jouw gegevens direct in ons systeem kunnen zetten.

Mocht je de inloggegevens niet meer hebben of vergeten zijn, klik dan op “Wachtwoord vergeten” tijdens het maken van een online afspraak. Deze link wordt zichtbaar nadat je een beschikbare tijd gekozen hebt.

Behandelingen

Dit is geheel afhankelijk van je eigen haargroei. Gemiddeld wordt gekozen om elke 6 weken bij te kleuren. Twijfel je? Neem dan even contact met ons op dan kijken onze haarstylisten wat het beste is voor jouw haar.

Jazeker. Hiervoor kan je online een afspraak maken onder de categorie Föhnen/Opsteken. Dit kan variëren van vlechten, krullen. stijlen, in model föhnen of opsteken. Ook hierbij adviseren onze haarstylisten je graag.

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten met een grote glimlach en naar 100% tevredenheid onze salon verlaten. Daarom hanteren wij een 100% tevredenheidsgarantie. We garanderen het zelfs ook! Mocht je dus na jouw behandeling niet helemaal tevreden zijn. Neem dan direct contact op met de salon en wij zorgen volledig gratis alsnog voor het gewenste resultaat!

Je bent natuurlijk altijd van harte welkom, maar controleer goed of het haar volledig vrij is van luizen en eitjes. Wij kunnen helaas niemand helpen die luizen of eitjes heeft en zouden het vervelend vinden om je weer naar huis te moeten sturen. 

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet weet dat jouw kind hoofdluis heeft, en dat wij het in onze salon ontdekken. We annuleren in dat geval de afspraak geheel kosteloos. We verzoeken je dan om pas na twee weken terug te komen voor een nieuwe afspraak, indien het haar vrij is van luizen en neten. Als onze medewerkers bij de tweede afspraak wederom luizen of de neten ontdekken, dan zijn wij helaas genoodzaakt om kosten in rekening te brengen. Controleer het haar dus goed en blijf kammen, kammen en nog eens kammen. Zo zorgen we ervoor dat deze besmettelijke en vooral vervelende beestjes zich niet verder kunnen verspreiden.

Openingstijden

We zijn elke werkdag geopend van 09:00 tot 21:00 uur. 

Bekijk al onze aangepaste openingstijden hier.

In verband met pauze zijn we tussen 17:00 en 18:00 uur even gesloten.

Bekijk hier al onze openingstijden. 

Onze openingstijden zijn verschillend per feestdag. Een actueel overzicht vind je hier.

Service/Diensten

In elk filiaal hebben wij een Do It Yourself corner, waar jij jouw eigen haar in handen hebt. Style je jouw haar liever zelf dan is dit de plek waar je met onze producten aan de slag kunt.

Ben jij benieuwd wat een verzorgende shampoo voor jouw haar kan betekenen, welk haarmasker geschikt is voor jouw haar of welke wax jouw haar perfect in model brengt? Bij jouw behandeling geven onze haarstylisten je geheel vrijblijvend een passend verzorgingsadvies om jouw haar optimaal te verzorgen en te stylen.

Lees hier meer over de 7 zekerheden van Change Hairstyling.

In professionele kappersproducten worden betere kwaliteit grondstoffen en ingrediënten gebruikt. Ook is de concentratie hoger waardoor je minder nodig hebt van het product tegen een beter resultaat.

Goedkopere en niet professionele producten zitten vaak vol met fillers zoals siliconen. Een professioneel product trekt in de hoofdhuid om zijn werk van binnenuit goed te doen.

Lees hier meer over de 7 zekerheden van Change Hairstyling.

Overig

Al een aantal jaar kan er in onze salons alleen met de pin betaald worden. Naast dat over het algemeen alle klanten het liefst met pin betalen, gaf ook de veiligheid omtrent het pinnen voor ons de doorslag om de overstap te maken naar uitsluitend afrekenen met pin.

In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt, en bij de meeste kapsalons zijn ook de klanten die niet komen opdagen verwerkt in de prijs, de zogenaamde No Shows. Wij vinden dat onze (trouwe) klanten hier niet de dupe van hoeven te zijn. En verwerken daarom deze kosten niet in onze prijzen.

Anderzijds betekent het dat we bij klanten die niet komen opdagen het volledige bedrag in rekening brengen voor de gereserveerde tijd, mits zij tijdig de afspraak hebben geannuleerd. Lees hier alle informatie over ons No Show systeem.