Veilig naar de kapper

Veilig naar de kapper

Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor veilige, gezonde kapsalons voor zowel medewerkers als klanten. Om dit te kunnen realiseren hebben we een aangepast beleid en hebben we strenge hygiënemaatregelen getroffen. Daarom is een bezoek aan een Change Hairstyling salon volledig veilig!

In 7 stappen veilig

naar de kapper

1. Onze richtlijnen vind je bij aankomst op de deur. De gezondheidscheck wordt buiten ingevuld.
2. Klanten zijn sinds 26 juni niet meer verplicht om bij een bezoek een mondkapje te dragen, tenzij dit zelf gewenst is.
3. Voor binnenkomst volgt een extra gezondheidscheck. Bij klachten maken we graag een nieuwe afspraak.
4. Klanten desinfecteren bij binnenkomst direct hun handen.
5. Klanten en medewerkers houden altijd 1,5 meter afstand van elkaar.
6. Klanten betalen na de behandeling contactloos en verlaten vervolgens de salon.


1. Onze richtlijnen vind je bij binnenkomst op de deur. Klanten kunnen buiten alvast de online gezondheidscheck invullen en worden vanzelf naar binnen geroepen.


2. Klanten zijn sinds 26 juni niet meer verplicht om bij een bezoek een mondkapje te dragen, tenzij dit zelf gewenst is.


3. Voor binnenkomst volgt een extra gezondheidscheck. Bij klachten maken we graag een nieuwe afspraak.


4. Klanten desinfecteren bij binnenkomst direct hun handen.


5. Klanten en medewerkers houden altijd 1,5 meter afstand van elkaar.


6. Klanten betalen na de behandeling contactloos en verlaten vervolgens de salon.

Mocht je nog vragen hebben of is er iets niet helemaal duidelijk. Neem dan via onderstaand contactformulier contact met ons op. We beantwoorden jouw vraag dan zo snel mogelijk.

Veilig naar de kapper

Een veilig bezoek aan jouw kapper

Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor veilige, gezonde kapsalons voor zowel medewerkers als klanten. Om dit te kunnen realiseren hebben we een aangepast beleid en hebben we strenge hygiënemaatregelen getroffen. Daarom is een bezoek aan een Change Hairstyling salon volledig veilig!

In 7 stappen veilig

naar de kapper

1. Onze richtlijnen vind je bij aankomst op de deur. Klanten kunnen buiten alvast de online gezondheidscheck invullen en worden vanzelf naar binnen geroepen.
2. Klanten zetten voor binnenkomst een mondkapje op.
3. Bij klachten maken we graag een nieuwe afspraak.
4. Klanten desinfecteren bij binnenkomst direct hun handen.
5. Klanten en medewerkers houden altijd 1,5 meter afstand van elkaar.
6. Tijdens het gehele bezoek draagt zowel de klant als de medewerker een mondkapje of spatscherm.
7. Klanten betalen na de behandeling contactloos en verlaten vervolgens de salon.


1. Onze richtlijnen vind je bij binnenkomst op de deur. Klanten kunnen buiten alvast de online gezondheidscheck invullen en worden vanzelf naar binnen geroepen.


2. Klanten zetten voor binnenkomst een mondkapje op.


3. Voor binnenkomst volgt een extra gezondheidscheck. Bij klachten maken we graag een nieuwe afspraak.


4. Klanten desinfecteren bij binnenkomst direct hun handen.


5. Klanten en medewerkers houden altijd 1,5 meter afstand van elkaar.


6. Tijdens het gehele bezoek draagt zowel de klant als de medewerker een mondkapje of spatscherm.


7. Klanten betalen na de behandeling contactloos en verlaten vervolgens de salon.

Mocht je nog vragen hebben of is er iets niet helemaal duidelijk. Neem dan via onderstaand contactformulier contact met ons op. We beantwoorden jouw vraag dan zo snel mogelijk.